sâmbătă, 4 mai 2013

HRISTOS A ÎNVIAT!



Hristos a Înviat!

Mi-am răsfoit azi sufletul,  
ca pe o carte-răboj a faptelor...  
Şi n-am fost mulţumit de lectură, Doamne!  
Urmele mele maculează albul hârtiei,  
căci îmi sunt dedicate mie,  
Jertfitor al meu, şi nu Ţie.  
Mă căiesc însă, Doamne,  
şi mă-ngrop în cenuşă!  
Dar de câte ori am făcut asta?!  
Mă mir că n-am devenit metis...  
Ştiu, Doamne, că asta nu-i de-ajuns!  
Alţii Te-au bătut în cuie pe Cruce  
şi Te-au batjocorit – şi i-ai îndurat,  
spunându-le că nu ştiu ce fac;  
dar eu ştiu, Doamne, am Cartea Ta,  
şi scuzele, la mine, nu-ncap.  
Lămureşte-mă, Doamne, totuşi,  
Învierea-Ţi e şi pentru mine?  
Mi-e de-ajuns să mă recunosc  
tâlhar răstignit lângă Tine?...  
La ce verset, zici că ai Cuvântat?  
O, mulţumesc, Doamne! –  
Dumnezeu desăvârşit în Iubire –  
Hristos a Înviat!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ANIVERSARĂ

  OMAGIU Ş oimul cu glia-i scumpă peste Prut –      O rheiul îl cunoaşte de demult –    I ubirea-şi cântăreşte azi în sine, M ăsură dând ave...