duminică, 14 iulie 2013

MESAJ ANIVERSAR, SCRIITORULUI-ACADEMICIAN NICOLAE DABIJA

Domnului Acad. NICOLAE DABIJA,
                 la Zi Aniversară

Dincolo de îndrăzneala mea, Distinse Domnule Nicolae Dabija, e gândul inocent, e preţuirea sinceră, e recunoştinţa cititorului comun faţă de ilustrul Om de Carte ce vă poartă Numele la timpul prezent. Numele Dumneavoastră însă va dăinui Persoanei. El e predestinat timpului viitor, atunci când despre generaţia pe care o reprezentaţi se va vorbi la timpul trecut, atunci când Numele Dumneavoastră va figura şi în cărţile de Istorie, legat de o nouă Românie Mare. 
Eu am onoarea să vă fiu contemporan şi, în plus, privilegiul conjunctural (al câtorva clipe) de a vă fi avut alături, fizic. M-aţi copleşit şi cu o atingere de aripă de Cuvânt ce vă poartă amprenta, dedicată mie, anonimului. Nu-mi pot, prin urmare, reprima dorinţa (ce ar putea fi privită ca nereverenţioasă, dată fiind diferenţa de statură socio-culturală dintre ilustrul Destinatar al mesajului şi anodinul expeditor)  de a vă încredinţa şi eu - de aici, de jos - de starea mea de spirit, care rezonează cu a celor ce vă sunt alături, cu gândul şi inima, la Aniversarea celor 65 de ani de Viaţă rodnică şi demnă în Fapte dedicate Omului şi Cetăţii Neamului. 
                            LA MULŢI ANI, ÎN DEPLINĂ SĂNĂTATE!
               
        învăţătorul Gheorghe Pârlea
           de la Mirosloveşti, judeţul Iaşi 
(căruia i se alatură în simţire şi primarul Ionuţ Gospodaru, împreună cu toţi sătenii care au avut privilegiul să vă aibă ca Distins Oaspete la ei acasă şi să vă asculte Vorba aleasă)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ANIVERSARĂ

  OMAGIU Ş oimul cu glia-i scumpă peste Prut –      O rheiul îl cunoaşte de demult –    I ubirea-şi cântăreşte azi în sine, M ăsură dând ave...